Ambulans mitt i natta...

I natt fick jag en hemsk migrän som gjorde att ja grät och blev helt borta så min mor fick ringa ambulansen.
Ja hade sån panik av smärtan och viste ej va ja skulle ta mig till..
Idag har ja bara legat i mitt mörka sovrum och försöker vila bort de, har iallafall blitt bättre.
Fick hem lite uppmuntran dock, en stort tillskott i smyckes förådet nämligen massa fina ramband och halsban från Ms Bijoux och så hade min mors ena födelsedags present kommit också så ja har legat här i sängen och slott in den i en fin lite ask och sen lagt den ner i hennes födelsedags kasse med rosor på.
Blev väldigt sött och ja hoppas hon blir glad för det, hon fyller 46 den 9 april så det är inte långt kvar.

Jätte många fina smycken, älskar verkligendetta märket för dom har så härliga smycken som man får mycket insperation till livet med.

Mammas present :) och självklart är det shabby stil på den med hihi!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!