Amerikanska pannkakor till frukost is the shit! :D

Oh va gott de va och guuuh va mätt ja är!!!
Känns som ja har en stor flodhäst i magen eller nått haha.
Nu blir de inge ätande på flera flera timmar iallafall, ska ju orka ta en fika sen med Freja och Petra också.
Fick min jacka idag som jag köpte hos Nelly, ska ta kort på den sen så ni får se.
Den satt jätte bra så ja blev väldigt nöjd med den och idag kan den ju användas eftersom att de är så fint väder ute :D
Nää, nu ska jag slöa en stund...är fortfarande helt borta! :)


*Amerikanska pannkakor med hallon, sirap och vanilj glass!* hihi

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!