Biobiljetter och bubbeli!

Ja kvällens göra har vatt att boka biobiljetter till filmen confession of an shopaholic till på lördag.
Ska nämligen bjuda min vän Mikael på midda och bio för att han har vatt där för mig mycket de senare och ja vill visa min tacksamhet :)
Är det någon som sett filmen än??...och om de är fallet, är den bra?
Ja har en känsla av att den ska va väldigt bra så vi får väll hoppas på det! :)

Och sen en annan sak som ja har tänkt på länge, varför gör inte Loka eller Ramlösa bubbeli med ananas smak!???
Det är ju verkligen värdelöst att dom inte kommit på de! JAG VILL HA ANANAS BUBBELI!!! ;)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!