Dagens shopping, Tiger of sweden...

Två stycken BHar från Tiger of sweden!
Dom va faktist ej så dyra och dom hade min storlek vilket jag tycker är bra för många har inte de.
Kostade iallafall 399kr styck och det blev en vit bas bh och en lite mer söt/sexig bh för fina tillfällen :)


Dom satt jätte bra och de är inte ofta ja hittar bra bhar faktist så de blir att köpa flera från Tiger.

Har även fått hem lite basplagg, ett par söta kofter till vardags och fest.
Tar kort på dom i morgon och så blir det även kvällens outfit för party i morgon :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!