Dagens shopping :)

Ja nu är ja äntligen hemma och ja är helt slut.
Har gjort massa ärenden och mingel och promenader idag hihi så idag har de vatt en full fart dag :)
Så nu har ja varvat ner här hemma i en halvtimme sådär och så har ja passat på att ta kort på en del av min shopping också.
Mängder att ta kort på så får bli lite i morgon med, orkar ej allt idag hihi!
Två första skorna är köpta från en butik med mycket friis & co grejer.


Sen dom tre paren neråt är köpta på dinsko, blev helt fast vid platå skorna med lite gladiator liknande detaljer!



Jag vet, de är sjukligt att ja köper så mycket skor hihi men ja kan inte låta bli :P
Köpte ett par tygskor också fast dom kom med paket idag från laredoute, mängder av nya kläder från dom som ja ej tatt kort på men de kommer inom kort.
Sen blev det även köp av två större väskor från Friis & Co för träningskläder och lite annat :)
En bra väska som min dator får plats i med :)

En väska med små nitar på :) så snygg så!

Och en helt svart lite större väska för resan osv :)
Ja de va en del hihi, ska ta kort på resten i morgon orkar ej de nu!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!