Ett paket kommer lastat med...

...SKOOOOOR!
Jupp mängder av skor och de är ju verkligen roligt!
Köpt skor från skopunkten denna gången och de är ej så ofta men hitta så söta saker, därimot vet ja ej om kvaliten är bra men men de ger sig.
Blev iallafall 5 par skor, 4 ballerina skor och ett par tygskor!





Mängder av skor, de blir alltid så till våren/sommaren att ja shoppar mängder av ballerina skor för de är snyggt bekvämt och lätt att använda när de är varmt!
www.skopunkten.se , bra butik för budget skor till sommaren :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!