Hatar snö just nu!

Jupp, ja ville ju kunna använda mina nya saker för våren men nä då då dyker de upp snö.
Snacka om att ja blev arg!
Men från och med söndag ska det tydligen bli vårväder så vi får allt hoppas på de.
Vill kunna använda mina nya snygga kläder och skor :D
På måndag ska de bli 10 +grader så då kanske man kan få använda de nya.
Annars får ja springa runt i de hemma haha.

Måste även berätta lite om min mamma, hon har precis skilt sig nu så nu är hon singel och minglar för fullt.
Hon är verklien så fin i sina nya kläder och allt, har ej sett henne så lycklig och pigg, glad ja helt enkelt vacker på länge.
Det är kul tycker ja, hon förtjänar verkligen all uppmärksamhet!
Så många +++++ för de :D

Det har kommit paket idag också med min brors födelsedags present så ska hämta de sen tänkte jag.
Nästan så att man unviker att gå ut för att inte se snön haha!
Hoppas att det försvinner snabbt :D
Nä nu ska ja hoppa runt lite här hemma, skriver senare :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!