Hawaiian Tropic Coconut Oil, det är verkligen...

...tecken på att sommaren börjar närma sig.
Nu börjar dom sälja denna oerhört underbara sololjan överallt igen och jag älskar den.
Man känner sig verkligen så sommar fräsh när man luktar cocos på sommar kvällarna efter en lång dag på stranden med solande och tjej snack.
Längtar såå mycket till de blir riktigt varmt.
Har faktist gjort min beställning redan nu för förra året va de slut överallt och ja fick kämpa mig med att hitta en ynka liten flaska så nu är ja förbered.
Alla vill verkligen ha den oljan, ja har bestält 3 flaskor :D


Man kan beställa den hos bland annat www.eleven.se och www.soderfin.se men finns ju på andra ställen med som tex åhelns., kostar ca 85kr och värt vart ända öre! :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!