I hate this part!

Sitter här och kan ej somna, har en så stark oro i kroppen och känner mig livrädd.
Jag vill känna mig trygg och bekväm igen..
Känns som allt bara faller i bitar och de är tuft just nu.
Många högar av beskymmer som ska sorteras och sättas i arkiv i mitt huvud så de tar sin tid.
Just nu så går ja på en strikt diet också för att kunna komma iform efter att jag gått upp så mycket av min sjukdom.
Jag har missat så mycket redan av mitt liv så de borde va nu ja ska leva, eller?

Just nu spelas det I hate this part med The Pussycat Dolls i mina öron, en härlig låt och ja får ur mig alla känslor ja känner.
Jag är arg, frustrerad, ledsen, besviken, orolig...
Men de värsta är ändå att ja inte är så glad längre!
Ja vill bara va okej...

( text från låten I hate this part  pussycat dolls )

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!