I love it!

Att få överaskningar i posten varje dag är inte tråkigt precis, är som julafton om och om igen och vem kan klaga på de? :D
Igår hämta ja ut ett paket med nytt mineralsmink så tänka ja skulle tästa de sen och se hur resultatet blir MEN FÖRST, ta på mig lder och gå upp till affären för att hämta ett till paket :D
Undrar va de är i de, stod ingen avsändare på smset men men överaskningar brukar ju alltid va bra :D
Hoppas de är skooor :D

Igår kom ja till tandläkaren iallafall och fick de fixat så nu gör de ont i munnen men men de är ju värt de.
Sen åkte jag och Mikael och åt på Woopsi en liten krog som har verkligen jätte god mat plus att ja känner ägarna så dom är fruktansvärt trevliga.
Sen efter de så tog vi en lite runda i gbg och sen åkte vi hem till han och kolla film och snacka.
Va väldigt trevligt, behövde de eftersom att ja kände mig så dålig men ja känner mig faktist piggare och lite gladare.
Skönt med annat i huvudet ibland :)
Näää måste ha en flaska vatten tror ja, blev så törstig helt plötsligt :D

Vad tycker ni? :)
Postat av: Laban

Vad glad jag blir att du gillade musiken! Lovar att försöka hitta ännu bättre musik till dig i framtiden då! =) Take care!

2009-03-10 @ 16:57:18
URL: http://uwantit.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!