Jäkla sms!

Ja, ja vakna nu av att de kom sms och ljudet va rakt in i örat eftersom att ja somnat med mobilen bredvid mig.
Blev skit rädd haha, och nu är ja då vaken och de e skit trist för trött är jag.
Hoppas att jag kan somna om snart men de är rätt härligt att va vaken vid denna tiden.
Fåglarna har ju börjat kvittra sådär fint på morgonen och de är verkligen tecken på att våren äntligen är här :D
Nä ska försöka sova en stund till för om ett par timmar ska jag äta Amerikanska pannkakor med bär, vaniljglass och pannkaks sirap till frukost :D den du!! ;)

Vad tycker ni? :)
Postat av: Wushu Cissi

Hej,

du råkar inte ha nått bra tips på hur man får en bra träningsdag?



Tacksam för hjälp!

2009-03-18 @ 05:28:41
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!