Kvinnan med den rosa sjalen...

Det är rätt sjukt ändå va påverkad man blir utav reklam och film.
Det slog mig just nu att jag gick och köpte en sjal för att ja fick en känsla av att den kalla på mig och var ifrån tror du den fix iden har kommit ifrån?
Jo det ska jag berätta för er, "En shopaholics bekännelse"...
Ring a bell?..
Jo minsann, i filmen såg hon hur skyltdockorna ropade efter henne för att köpa de fina sakerna och när den gröna sjalen i stort sätt visade vägen till framgång så kunde hon inte låta bli.
Den där sjalen JUST den där finns ingen annan stans och de är du och sjalen som kan övervinna allt!
Jag hade precis vatt inne på systembolaget och köpt en flaska vin och börjar gå mot spårvagnshållplatsen och känner en dragningskraft att det är något jag missat...
Vänder mig om och där, i ett sött litet skyltfönster hänger den mest vackraste rosa sjalen med rosor på och lyser upp allt annat.
Först va de något som gapa i örat på mig att NEEJ, du har massa saker...du behöver inte!
Och mitt shopaholic hjärta skrek JOOOOO, bara några fotsteg så får du den sjalen.
Ja hann inte ens tänka så hade butiksbiträdet tatt ner den sista sjalen från skyltfönstret, lagt den fint i silkespapper och sen i en söt påse, kortet drogs och koden knappades in..Nu va sjalen min! :D

Är det bara jag eller finns det fler som känner sig träffad utav den där filmen?? :)

Min älskade sjal!! :) vi kommer göra stora saker för framtiden! ;)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!