My boots are made for walking...

..yes they are!
Mått lite dåligt i ett par dagar här men för hoppningsvis ska det bli bättre igen.
Så nu har ja sovit en stund för att ja känner mig jätte konstig, ligger i sängen och tittar runt på nätet lite bara så råka jag snubla över ett par snygga boots från forever21 med fransar på.

Hade dom funnits i brunt så hade jag köpt dom på en gång!
Finns mycket snygga skor nu för tiden med platå och öppen tå.
Ska ha ett par sådana skor till sommaren och gladiatorskor för de är så snyggt verkligen.
Längtar till mitt paket kommer från laredout också för ja har beställt jätte snygga saker, bland annat ett par tygskor och leggings.

Tittar också på tv 4 fakta och de handlar om bebisar när dom föds och alla komplikationer som finns, väldigt läskigt men de är helt otroligt va kroppen kan göra också.
Just nu så handlar de om ett nyfött barn som har en stor tumör på ryggen, fruktansvärt hämskt så nu sitter ja här och är helt inne i tv för ja hoppas att han överlever operationen och narkosen.
Nä fortsätta titta här skriver lite senare :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!