Nya Friis & Co saker..

Inne ofta på deras sida för det dyker alltid upp någe intressant och denna gången fann jag två par klackar och en väska som ja skulle vilja ha.
Atlanta
Dom här skorna kostar 749kr, perfekta vårklackar!
Annbeth
Sen har vi ett par gladiator klackar med platå, kostar 879kr.
Rome Bag
Och sist men inte minst, en lila väska som kostar 539kr.
Och så vill jag även påpeka att dom har en del vinter mode på väldigt bra reapriser och de kan sitta fint till nästa vinter.
Och sen också beställer ni för över 700kr så får ni frakten fri!
Låter som en bra deal :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!