Platå, en låååååång vår/sommar!

Ja de säger ja allt att nu ska ja inte behöva gå runt och känna mig kort.
Platå is the shit asså, hitta ett par snygga sandaletter med liten platå hos dinsko så nu har ja klickat hem ett par svarta sådanna och väntar på att dom ska komma med posten :D
Jag har verkligen ett stort sko problem hehe men de är en sak som får mig på bra humör.

( bilder från: www.dinsko.se )

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!