Shopping nytt!

Ligger i sängen just nu och vilar för ja har ont i huvudet och mår illa vilket inte är så kul för ja har inge lust att vara ännu mer sjuk för stunden.
Men men, ska inte deppa för de utan istället göra lite nätshopping :P som jag, om jag får säga de själv är fruktansvärt bra på hihihi!
Fortfarande på jackt efter en snygg skinjacka så de ligger som första plats på listan iallafall.
Fick hem ett paket från laredoute som ja ej visat än, inte orkat ta kort på allt men tänkte visa två plagg iallafall.

Ett rosa linne med motiv på, tyckte de va så sött och kndes väldigt jag.
Man kan ju inte få för mycket utav basplagg :D
Sen en söt tunika med siden matrial längst upp och mer mjukt tyg ner till.
Väldigt söt, kan tänkas ha på en middag, sån där sak man kan ha både på jobber och på fest bara man väljer rätt accessoarer.
Riktigt nöjd med min beställning måste ja säga.
Köpte mycket leggings eftersom att de är min favorit sak att ha på sig hehe så de blev leggings i alla varianter och färger :D
Man kan ALDRIG få för mycket utav LEGGINGS! ;)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!