Vem är jag!? :)

Tänkte göra en liten uppdatering om vem jag är.
Det kan ju kanske va lite kul, berätta lite hemlisar om mig osv :)

Vem är Mli!?:

  • Ålder: 20, 21 den 12 juni.
  • Stjärntecken: Tvilling, en envis sådan! 
  • Husdjur: Två katter, Freddie och Stella.
  • Bor: I en etta, lägenhet i Kortedala/Göteborg.
  • Sysselsättning: Bloggen, företaget och pluggande.
  • Mode favoriter: Platå klackar, tygskor, Gladiatorsandaler, marint och guld.
  • Beroenden: Shopaholic (fy skäms), chocklad besatt, beroende av Chai latte och beroende av Carmex lipbalm.
  • Tål inte: Lactos, många parfymer, hallon m.m.
  • Favorit blomman: Ros (ska vara rosa dock)
  • Favorit frukt: ananas
  • Favorit grönsak: tomat
  • Musik: RnB, hip hop allt från ulf lundel till britneyspears och Elvis
  • Min kärlek: Min mobil (rosa samsung med en touch), den har all min musik och kamran som behövs! I love it!
  • Hemligheter: Ibland rakar ja inte mina ben på ett tag ORKA! haha (dock bara under vinten och om ja är singel!!)
  • Mina skönhets knep: Socker skrubbar mig ibland när ja duschar (som peeling fast socker) fungerar såå bra!
  • Snusk hemlis: Jag har en svart vibrator med blommer på vid namn NEA :P haha

Ja de får väll räcka för stunden, kan ju inte skämma bort mig helt lixom :P hihi!


Vad tycker ni? :)
Postat av: Laban

Du verkar ha skön musiksmak! =) Kolla gärna in min blogg med inspiration till ny och fräsch RnB-HipHop-Reggaeton! Hoppas du inte blir besviken. Peace & <3

2009-03-24 @ 17:17:10
URL: http://uwantit.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!