Vem lurar ja egentligen!?

Jag är inte okej och jag kommer inte vara okej på ett bra tag.
Ja har haft det tuft och anledningen till att ja skriver om mina beskymmer här är för att de kanske finns fler där ute som känner sig lika ensam och obekväm som jag.
Man ska aldrig behöva vara rädd för att gå ut man ska VERKLIGEN aldrig någonsin få höra "va det skönt?".
Hur kan man som medmänniska öppna munnen och säga en sådan sak till en person som har blivit berövad på sin självkänsla och på sitt liv, HUR kan man göra en sådan sak??
Ingen har rätten att ge sig på folk sexuellt om personen säger NEJ, ingen har rätten för att beröva en annans själ.
Oavsett hur lite kläder du har på dig, du ska kunna gå naken och ändå ska ingen ha rätten att våldta dig. INGEN INGEN INGEN!
Jag är sååå arg och besviken, hur fan ska man kunna lita på folk när man helt plötsligt får ryggen vänd och en smäll i ansiktet med sådana hemska ord.
Ja kommer aldrig kunna lita på någon känns det som...


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!