Felicias fotbollskupp i Tuve och solning med sandaler..

Helt slut verkligen, det har vatt en lång men ändå härlig dag i solen och ja känner att jag allt fått lite färg i ansiktet och över bröstet.
Felicias lag vann kuppen iallafall och hon fick en fin medalj :) så söt är hon hehe.
Satt och sola och tog mägder utav bilder åt pappa på felicia, får hoppas att något utav de blev bra iallafall!
Va även ute på morgonen och satt i solen på gräsmattan utanför mig men min brors katt bebis.
Testa det nya kopplet som ja köpt till han, skaffa en lång lina med en slags krok som man skruvar ner i gräset så kan han springa runt lite längre :)

Söta, billiga och bekväma sandaler från H&M!
Dom kosta bara 129kr och det är rena befrielsen att ha dom på fötterna, ja e helt kär efter mina tygskor då förstås :P
Små små fötter, 36 är inte den lättaste storleken att få tag på!

Nä nu blir det att hoppa i säng och försöka sova, tänkte gå ut på morgonen och sätta mig i solen med Freddie om det är fint väder i morgon med.
Får vi allt hoppas för nu vill man behålla denna underbara värmen!

Sov så gott allesammans and dont let the bed bugs bite ;)

Vad tycker ni? :)
Postat av: En förvånad mamma.

Jag har hittat Nabil!



...eller egentligen var det ju han som hittade till min blogg. Jag blev nyfiken på hans blogg eftersom han lämnade en kommentar på mitt inlägg rubricerat "valborg". Han tycker sprit är skit, vilket är otroligt upplyftande eftersom han är 16 år gammal. Det finns tyvärr alldeles för många tonåringar som dricker alkohol - med tråkiga, sorgliga & tragiska slut.



Det var skönt att hitta en kille som skriver att han inte gillar alkohol & droger. Han skriver dessutom otroligt bra & personligt som får en att vilja följa hans liv. Tyvärr har han inte haft det så lätt…



Han har själv valt ut två inlägg i sin blogg - som han tycker är betydelsefulla. Jag tycker att de är så bra skrivna, känns bra att han sätter ord på sina tankar & känslor!



Länk till inläggen;



"I'm forced to think hell is a place called home..."; http://nyablondinbella.wordpress.com/2009/04/06/i%E2%80%99m-forced-to-think-hell-is-a-place-called-home/



"Mobbning är utan tvekan det värsta som finns..." ; http://nyablondinbella.wordpress.com/2009/05/05/mobbing-ar-utan-tvekan-det-varsta-som-finns/



Jag hoppas inte du ser detta som spam, och sprid gärna bloggen genom att skriva ett inlägg om honom, du får jättegärna använda dig av beskrivningen ovan. Bort med Kenza, blondinbella & alla andra onödiga bloggare... in med Nabil, en kille som tveklöst sticker ut ur mängden - någonting som vi alla egentligen bör sträva mot.

2009-05-10 @ 15:09:29

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!