Flytt till björkö och massa bus med min Bella!

Hej på er allesammans, de va ett tag sen nu!
Nu känner ja att allt börjar falla på plats igen och att ja kan komma tillbaka lite till bloggandet.
Det kommer gå lugnt i början så ni får stå ut :)

Iallafall, jag har ju fått hem min Bella och de går riktigt bra.
Hon är verkligen mammas lilla tös och spenderar mycket tid tillsammans med massa bus osv.
Hon har redan fått en hund kompis, min väninnas hund Dora!
Dom har så otroligt kul tillsammans så den relationen passar jätte bra nu när jag även ska flytta ut till Björkö.
Ja så är det ser ni! :D
På lördag nästa vecka så kommer ja flytta tillsammans med min katt Freddie och min lilla vovve Bella.
Ska bli så skönt och vi ska få bo verkligen i naturen.
Ni kommer få mängder av fina bilder på nya hemmet sen och jag är verkligen jätte nöjd! :D
Kände det att ja måste komma ifrån NU så ja va inne på blocket och hitta ett jätte mysigt ställe som ja kommer spändera mycket tid ett tag framöver.
Så härligt att få komma ut vid havet när de är sommar.
Perfekt tid att flytta på, känner mig lite bortskämd där faktist! :P

Tänkte att jag får väll ta och visa lite fina bilder på Bella.
Har en video film på henne med men får ta och lägga in den en annan dag.

Hehe här har vi min lilla buda, hon är så busig nu och är i full gång ända tills hon somnar i mattes famn och snarkar som en stock! :D

Här har vi Petra och så Bellas nya kompis, Dora! :)

En väldigt trött tuss efter allt bus! :)

Det är verkligen helt underbart att ha henne, Freddie min katt är lite njaaa till det hela men får han smaka på hundmaten så är det okej hihi!
För någon anledning så tycker han den är godare än kattmat men han får bara smaka!!!
Ja, de va väll allt för stunden iallafall.
Ska ut och kolla på möbler idag så de är väll min sysselsättning för idag iallafall.
Kanske skriver mer senare :) hoppas ni har haft ett par härliga sommardagar nu, de har iallafall jag! :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!