Jag tar en paus...

Jag har länge vatt sjuk och råkat ut för det ena med det andra som verkligen har förstört mig och det senaste har ja dragit ner folk i det också.
Sagt dumma saker, betätt mig illa, krävt mycket som ja ej borde och ja känner det nu att jag klarar tyvär inte av att bara fortsätta som jag har gjort.
Jag måste ta en paus och med de menar ja att ni kommer ej höra så mycket från mig fram över för ja behöver hitta mig själv igen.
Ibland tappar man bara all kontroll över sitt liv och låter andra plocka upp bitarna men det fungerar ej i längden.
Det måste bli ett slut på det hela och från och med nu så kommer ja inte att be andra och kräva och vara rent ut sagt förjävlig för de är inte den jag är.
Jag måste få tillbaka mig själv, jag saknar mig själv och ja kan inte minnas senast när ja va riktigt lycklig!
Det ska inte vara så, det ska inte vara ett fejkat leende utan när jag är lycklig igen kommer ja visa det och då ska det synas.
För alla mina vänner, mobilena finns kvar ni kan smsa och ringa och svarar ja ej så är de ej rätt tid för det bara.
Jag har vissa människor nu som ja vet finns där och som jag har en sund relation till och dom kommer finnas kvar och jag ringer er så oroa er inte för de.
Vill ni mig något kan ni alltid smsa, maila osv och när ja känner att ja klarar av det så svarar ja men ni får räkna med att det kanske tar lite tid men ett svar kommer ni måste bara ha tålamod med mig så att ja inte sårar någon mer än dom ja redan sårat.
Tack för all tålamod ni redan haft och jag älskar er alla....många många pussar och kramar// Emelie Nyh...

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!