Sommar och sol, kan de blir bättre?

Ja ibland undrar jag verkligen vart livet kommer ta mig.
Det känns som om allt står stilla, frågan är...vad händer i morgon!?
Hur ofta har vi inte ställt oss den frågan och verkligen önskar att något speciellt ska hända men de kommer ej.
Vi kanske borde sluta ställa den frågan och istället säga i morgon händer det!
Vilket som så har vissa saker hänt och jag bara älskar det!
Fick nämligen tag på ett helt underbart ställe att bo på och det blev en flytt med än gång.
Nu bor jag istället ute på en Ö vid namn Björkö tillsammans med min bella och min freddie.
Allt som fattas nu är en härlig man att spendera min tid med också men säger man att imorgon händer det så gör det nog de :P

Bakade jordgubbs cupcakes här om dagen, bakning är verkligen rogivande!
Blev sååååå mumsigt :P

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!