Brorsans nya tattoo och helgens bravader...

Ja i helgen har jag umgåtts med min bror och hans vänner.
Vi var bland annat ute på krogen och röjde och så har vi kollat när bror min pinade sig genom att göra en tatuering till.
Det roliga var att jag fick rita upp en bild hur den skulle se ut och det är lite speciellt att min egna bror ville de :)
Iallafall tjejen som tatuera han var riktigt duktig, hon bor på samma ö som mig och är yngre än mig till och med.
Tjejen hade bara tatuerat i mindre än 6 månader och hon var riktigt grym så ja ska själv be henne tatuera mig.
Ska först ha en liten sak men det får ni se sen när jag gjort den vad det är för någe hehe.
Iallafall, här har ni en bild på min bror och hans nya tatuering :P

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!