Christmas time is near :)

Och det känns bra, om det är något som gör mig glader i denna mörka höst är det allt mys med juletid.
Vaknade av mardrömmar och va jätte ledsen och allt kändes jätte hemskt men så gick ja upp och gjorde mig en varm kopp choklad och nu känns allt genast bättre.
Sitter här i min säng med täcket runt mig med min kopp varma choklad och kollar på Santa clause filmen 2.
Jag vet, i´m a sucker for christmas :)
Plockade upp alla julsaker och kollade vad som va sönder och helt är om dagen så nu är sovrummet fyllt av alla julsaker.
Blir dock ny shopping av juldekorationer i år om alltid för man kan inte få för lite av tomtar osv :P

Bella gillar också julen :) hihi.
På julen brukar jag göra varm choklad på after eight chokladen, mumsigt med mint smaken.
Ett litet tips för er som vill ha många myspys kvällar i den kalla vintern!


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!