En timme i skogen :P

Kom precis in från en helt underbar promenad i skogen tillsammans med min hund.
Samlade ihop massa grenar och mossa och annat roligt för idag ska jag som sagt göra massa pyssel hemma.
Haha ringde till Petra för en timme sen men hon ville ej gå upp tråkmånsen haha.
Ska ringa henne om en timme igen och så ska jag gå bort till ica och köpa grötris och kanelstänger till gröten :P
Passar perfekt med gröt till frukost nu när det är kallt och ruggit ute.
Jag älskar att bo ute på en ö, så frid fullt och fint vid den här tiden :P
Nä ska fortsätta kolla på Polar Expressen, himla söt film! :)

( en fin bild från filmen The Polar Express )

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!