H&M christmas home..

Vill bara påpeka att ni måste gå in på H&M och kolla deras julsaker för dom är sjukt söta.
Här är lite av det jag vill köpa ur deras julhörna.

Det behöver som sagt inte vara dyrt att julpynta fint :) ( bilder från : www.hm.se )

Och sen tycker jag även att ni ska ta er en tripp till Rusta eller Ullared innan julen om ni är riktiga julfantaster som jag för där kan man fynda sjukt mycket billiga och fina julsaker.
Jag behöver inte ha något speciellt märke utan det ska bara vara speciella julsaker, sånt som gör att julen verkligen blir julig!
Vill ni nu handla mycket på nätet så vill jag tipsa er om att gå in på Jotex´s webshop för dom har väldigt mycket billigt plus snygga julsaker till alla rummen.
Har väldigt mycket julgardiner som kommer där ifrån, bra kvalité ;)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!