Kitty Gaga!

Den här kvinnan har verkligen ett öga för konst.
Inte bara sjunger Lady Gaga bra utan hon har även blivit en stor stil ikon.




Blir väldigt inspirerad av henne på så många nivåer och jag älskar hennes musik.
Många diskutioner om hennes utseende dock, jag tycker att hon har ett speciellt utseende och det lockar väldigt många.
Hon har sin egna stil och gör inte som alla andra vilket kan va skrämmande för folk men jag tycker om det.
Väldigt spännande artist :P

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!