Mardrömmarna fortsätter...

Gud vad jag saknar att sova bra nu.
Mardrömmar varje gång jag somnar och det börjar bli fruktansvärt jobbigt.
Jag är så sjukt trött och lite vanlig härlig sömn hade vatt såååå underbart just nu men men..
Jag får väll tänka positiva tankar igenom detta med antar jag.
Jäkla jobb med POSITIVA tankar, hur ska man kunna det när det blir så mycket negativt???
Sorry, jag är bara en aning irriterad men det är väll inte konstigt med dålig sömn.
Får gå och handla frukost så blir det väll bra sen hehe...


Vad tycker ni? :)
Postat av: HANNAH

Jag har frågestund, passa på att fråga vad du vill :)

2009-11-15 @ 13:55:48
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!