Vilken härlig morgon :D

Öppe tidigare än tuppen hihi men ja vakna och va bara såå pigg nu igen.
Och ni kan inte gissa vad jag håller på med just nu, jag julpyntar :P
Mmmhmm LOVELY säger jag bara!
Sorry men ja kan helt enkelt inte vänta längre utan idag är det julanda som gäller.
Jag ska väcka min kompis Petra tidigt och släpa med henne ut i skogen för att plocka massa fina grenar och mossa osv för idag ska vi göra mängder av fina dekorationer till hemmet.
Tänkte först släpa med henne ut i skogen sen gå till ica och köpa ingredienser till risgrynsgröt och bjuda på det till frukost :P
Eller hur kan det vara en mysig sak?
Tror iallafall jag kommer bli toppen, hur löjligt det än låter så gör juletiden mig lycklig så därför börjar jag tidigt varje år.
Har fått så mycket inspiration av min jultidning från Allers så det bara sprudlar av idéer i huvudet därför kände jag att nu är det dags.
Och detta mina vänner är bara början hihi.
Hela nästan två månader kommer ni få så mycket julkänsla av mig så att alla kommer bli lycligt julmysiga :P
Sprida julglädje är det bästa jag vet för männisor blir som barn igen hihi.


Vad tycker ni? :)
Postat av: mizthanguyen/v.

Hejsan! tänkte bara meddela att jag börjat blogga igen och skulle uppskatta ifall ni kunde titta förbi :)



ha en fortsatt bra kväll!

2009-11-11 @ 22:15:43
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!