Filmkväll med Petra :)

Jupp, blev en filmkväll med min vän Petra idag igen hehe.
Blivit bra på det här med filmkvllar nu men det e mysigt såhär fram mot hösten/vintern.
Usch ja, att man säger så är helt otroligt.
Var försvann sommaren!?
Men men, iallafall vi såg faktist två skit bra filmer som jag tänkte rekomendera.
Den första va en film om ja kärlek och rellationer vid namn Dumpa Han.
Låter lite fjantigt kanske men den va faktist väldigt rolig så vill ni skratta under tiden ni får höra sanningen om varför inte killar ringer tillbaka så måste ni se den :P
Sen den andra filmen hette Knowing och va en slags sifi film fast med en stor naturkatastrof kan man säga.
Sjukt bra och inte som vanliga naturkatastrof filmer utan den har ett litet sifi sväng om på slutet :P
Så nu är det dags att ha filmkväll allesammans :P

Vad tycker ni? :)
Postat av: Evelina

Rätt bra film det där och helmysigt med filmkväll, hoppas ni får en kul kväll! =)

2009-10-02 @ 17:30:59
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!