Kollat mina bröst idag..

...och dom är som dom alltid varit :)
Väldigt viktigt att kolla så det ej dyker upp knölar osv, blir lätt att man glömmer av de men är nog en smart sak att göra ofta.
Har så sjuukt ont i magen nu, sitter och häller i mig vatten.
Förhoppningsvis så försvinner det snart, tror ja bara har lite vätskebrist.
Vatt ute på en långpromenad med Bella nu på kvällen, gick väldigt fort hehe så Bella hon sprang hela tiden.
Nu ligger hon helt utsliten på sängen, ser fruktansvärt roligt ut :)
Min lilla pärla är det finaste jag har och min lilla tjockis till katt är också det.
Va skulle man göra utan dessa härliga fluffiga små varelser som så förgyller äns dag något så mycket.
Dom ger än styrka om något :)
Och nu tillbaka till mina funderingar...
Jag tänker alltså bara leva på grönsaker och frukt men så funderar jag även på att gå på Cambridge kuren i två månader.
Då lär ju en del av kroppen bara rinna av och det blir lättare att hålla en mindre mat vana så att de blir små portioner och rätt mängd med måltider.
Både min bror och en kompis till mig använder sig utav pulver och det kan ju vara kanske ett bra sätt.
Får fundera lite på det men annars så fortsätter ja med tomater haha.

Har testat lite smått innan och de e rätt mumsigt att leva på hehe.
Kan bli lite enformit om man inte använder lite allt möjligt utav produkterna så ett smart sätt är att blanda lite med bars och shakes.
Vi får se vad det blir men en sak är säker, jag ska va så fucking smal 2010!!!!!

Vad tycker ni? :)
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

Ska du se TH när de kmr till Sverige? ^^

2009-10-28 @ 17:14:46
URL: http://schwarz.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!