Söndags Bio - Flickan som lekte med elden!

Igår va ja på bio med min väninna Petra och det va riktigt roligt för ja har inte vatt på bio på ett tag nu så det blev en toppen söndag.
Vi köpte massa godis och snacks så efter bion mådde jag illa haha.
Men iallafall, filmen vi såg va fruktansvärt bra faktist.
Det trodde inte ja att det skulle vara för ja är inte så glad i svenska filmer men denna va faktist bra.
Dock borde jag sett första filmen innan jag såg denna.
Flickan som lekte med elden är en film jag kan rekomendera men se den första filmen först, män som hatar kvinnor.
Ska se den ikväll tänkte jag, min kära mamma ska hyra den och komma på besök så det blir kvälls mys här hemma.
Och nu håller jag även på att baka bullar eftersom att det var kanelbullens dag igår så måste ja ju med ha lite kanelbullar hihi.
Degen står på jäsning så jag passar på att skriva några rader :)



I uppföljaren till Män som hatar kvinnor är det Lisbeth Salander som står i centrum. Hon blir anklagad för trippelmord och dras in i en härva som leder tillbaka till hennes mörka förflutna...

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!