Bus-bilder :)

Här är lite bilder från när jag, petra och freja fick oss ett ryck att gå ut och festa och så söta bilder på min lilla Bellfis med toffs hihi :D


Haha vi lifta med några gubbar in till stan och då passa vi på att ta lite bilder i bilen och freja fick in en sån snygg slick bild på petra utan att hon såg de hahaha :P PETRA NU SER DU! :P


Haha sen lyckades ja få världens sötaste bild på bella när hon hade toffs haha, hennes hår växer ju som fasen nu så då får de bli toffs en stund så att hon ser någe :P
Trimma luggen lite :P


Denna bilen är från en utav våra promenader till min och bellas favvo ställe vid havet.
Så mysigt att sitta här och titta på solnedgången och stjärnorna :P


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!