Finns det någon där uppe?..

Det finns så många människor där ute som har en tro, en tro på att något gott vakar över dom i alla väder.
Kristna och buddister, det känns så enkelt för dom att tro.
Många är så lyckliga med att ha sin tro, dom tackar gud för ett underbart liv osv..
Jag önskar att jag kunde ha den tron som fick mig att känna att ja inte var ensam där ute.
Dom ser så lyckliga ut oavsett vilken tro dom har.
Vissa tror på änglar, att en ängel vakar över dom, andra föredrar en slags gud.
Det är kanske det vi människor behöver för att kunna se framåt, något att tro på.
När, var och hur finner man den tro efter ett sådant jobbigt liv?
Det är svårt att hitta sin tro på något gott här i världen när man råkar ut för hemska saker.
Det är så många människor som är olyckliga där ute och kanske, bara kanske skulle dom kunna finna lyckan om dom bara fann något att tro på..

Något att fundera över antar ja....


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!