Gottepåse med bh och..

...massor av hipsters!
Beställt lite godbitar i form utav undisar, behövde lite nytt sådant och så kände ja för att klicka hem något.
Det blev då bland annat detta:

( bilder från: www.lindex.se )

Har ingen direkt nytta utav de, kan väll lika bra ha bommuls hotpants.
Är förmodligen ingen som ska se dom ändå...
ÅÅHH, sluta MLI!!!
Förlåt ja vet inte va ja ska göra, allt påminner om att det ligger i hans händer.
Jag vet alltså inte om han vill ha mig, ja försöker inbilla mig själv att det är över och att jag är själv igen så att ja inte blir helt förstörd sen när ja får ett sms från han..inte pratat med han på två dagar.
Det känns så fel..sååå fel.
Hel onödigt att bli kär, sååååå jäkla onödigt!
Jag ska försöka att bättra mig..förlåt!

Iallafall, undisarna är inte så dyra och ja tycker att lindex har väldigt mycket snyggt i just den avdelningen och att dom har storlekar för dom flesta brösten :)
Mycket posetiva saker att säga om lindexs undisar, bekväma och prisvärda helt enkelt! :)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!