Hit och dit..

Hejsan hoppsan, vatt vel hit och dit då ja haft lite att göra men nu är det lugnt igen :)
Va och köpte en ny soffa på ikea här om dagen så igår fick ja hem den och lite annat.
Tänkte att ja ska ta kort sen på den men först ska ja laga lite mat och tvätta :)
Har mublerat om här hemma så håller på att fixa så att de blir snyggt och mysigt!
Rätt tråkigt väder så det passar bra att fixa och dona här hemma :)
Öser ner regn här ute på min lilla ö och både jag och Bella är helt pisseblöta efter våran lilla tripp till ica.
Blir att slänga på lite låtar på spotify och så blir det lite pyssen och sådant kul.
Skit bra med spotyfy, min bror fixa det till mig igår så nu kan man göra mängder av spellistor och så är det bara att lyssna.
Hur bra som helst!
Hmm..va mer... står stilla i huvudet idag dock haha.
Får se om ja har någe vettigt att skriva sen :) men bilder på min nya soffa och sådant kommer sen :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!