Resan är köpt :)

Den 9 oktober åker ja til rostock å en shopping/party resa.
Kan behövas nu ska jag säga er och ja tänker leva loppan då, det blir ingen snack om saken!
Sen efter det så ska jag se till att resa utomlans lite mer.
Till varma ställen, vill verkligen här ifrån bort från allt trams och bara glömma.
Jag är för fan 21 år, det är nu jag ska leva mitt iv till fullo inte sant!?

Det blir iallafall boende på ett underbart hotell, middag på trevliga restauranger och minglande på nattklubbar hela natten lång.
Varför just Rostock kanske ni undrar!? Jo för att jag bjuder även med min farfar som fyller 65 så denna resan är hans födelsedags present från mig.
Han ska visa mig runt i rostock då han vatt där många gånger och ja har faktist aldrig vatt det.
Och nu kanske ni tänker att fan va trist att åka med sin farfar men då bryter jag in i erat tänkande och måste påpeka att den gubben är ute och festar fan så mycket mer än vad jag gör så det lär nog bli en himla rolig resa.
Den gubben kan underhålla alla haha!

Ska även ut med gubben på fredag, ta lite drinkar på first hotel och bara glömma veckans bravader.
Så gott det går iallafall dock, försöka med mindre tårar helt enkelt.
Är ju som sagt lite jobbigt just nu..
Göra det bästa av sitvationen helt enkelt, har ju helt underbara människor runt omkring mig som hjälper mig igenom allt :) (många pussar och kramar till dom♥)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!