Tårtan blev perfekt!

Jupp, farfars tårta blev toppen och han gillade den på påde utseendet plus att den smaka riktigt gott :)
Kul att baka tårta till farfar för han ska ju ha mcket marsipan på och de e ju gott och roligt att jobba med :P
Iallafall så fick han en toppen trevlig dag, mamma kom och vi satt och fikade en lång stund.
Han fick i sig två stora bitar så tårtan sa slurp :)


Sen efter att farfar och mamma hade vatt här så mötte jag upp Petra och så hyrde vi en film och köpte lite godis.
Blev filmen the unborn, läskig som bara den om man frågar mig haha.
Myste självklart ner oss i min nya soffa :P jag är riktigt nöjd med mitt vardagsrum just nu!

Soffan har även vatt med i en film haha, rätt lustigt ändå! :)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!