Aj aj..

Jaa nu e ja här igen, vatt fuller och galen.
Vatt med vänner och haft det trevligt men nu e ja trött och ändå rastlös.
Ont har jag med, lyckas skada handleden också haha.
Klumpen som jag är så ramla jag ju och satte handen fel när ja skulle fånga upp mig.
Så nu blir det bandage ett par dagar och lite värktabletter tills det går över.
SMAART MLI!

Iallafall, mammas födelsedagspresent är köpt och så tänkte ja att ja skulle baka lite med.
Borde bli en bra födelsedag för både henne och brorsan.
Eller va tror ni?


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!