Inte redo..

Kan inte sluta tänka på det, behöver ej föklara det så perfekt här utan vill bara skriva av mig.
Jag va inte berädd på det här alls, varför kunde jag inte bara säga något även om det nu inte skulle haft någon som helst betydelse.
Det känns fel och inte alls rätt.
Borde inte vara såhär, borde va åt andra hållet.
Att man kan ha så fel...
Så jäkla frustrerande att behöva känna så mycket, hade vatt bättre att inte känna.
Inga tårar ingen ilska, iof hade man saknat skrattet men ibland undrar man bara hur det hade vatt utan känslor.

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!