Aj aj doktorn!

Precis vatt hos syster yster haha nä men hos sköterskan och tatt nya prover så får vi ser hur sjuklig jag är sen.
Haha nä skämt o sido, läkaren va sjuk eller nått så blev inte att ja fick träffa han men fick iallafall gjort något där.
Nu mår jag dock apa för ja har knappt sovit och är i stort behov av kaffe!
Denna dagen kommer bli hel galen, det känner jag på mig.
Är så knas i hövvet haha, snacka om att man blir hel knas när man inte sovit.
Lite kaffe på de så har du en knasig spidad Mli haha!
Uppdatering kommer :P KÖSS SÅ LÄNGE

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!