Bio sugen!

Har två stycken bio biljetter här hemma som bara ligger och har tänk ett tag på att man borde gå och se något men har inte blivit av.
Funderar dock skarpt på att försöka lura med mamma att se Valentines day.
Hon gillar inte romantiska filmer men det är ju trotts allt alla hjärtans dag på söndag och ja har ingen att fira de med så varför inte umgås med mamma.
Hon är dock sjuk nu så kanske inte orkar och de lär ju bli bråk om filmen så kanske ska skippa den idén och gå vidare till nästa film nämligen Shutter island.
Det är den där nya filmen med Leonardo DiCaprio, en thriller/skräckis om man fattar det helt rätt.
Ser man trailern på den så verkar den ju rätt bra faktist men ja är verkligen trött på läskiga filmer.
Är typ det ända jag ser så kanske ska skippa den med..
Man kanske ska se en 3D film då?
Alice i Underlandet har ju släppts och den lär nog va heelt utflippad, precis som mamma haha.
Se den i 3D kan nog vara en rolig upplevelse, eller?
Johnny Depp är ju en himla bra skådespelare och är enligt mig väldigt härlig att se på haha.
Kanske inte i denna filmen men han är ju verkligen en grym skådespelare.

Himla coolt, ska nog försöka övertala mamma! :P

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!