Fika med farfar..

Snart kommer han med fikabröd och mjölk till kaffet.
Kan ju inte dricka kaffe utan mjölken så jag har inte druckit kaffe på två dagar :(
Men nu jäklar ska jag ha kaffe!!
Helt sjukt va man har blivit beroende men det är ju så gott.
Först hade jag bara mani på Chai latte och sen fick jag smak för Kaffe latte och nu är det väldigt mumsigt med bara kaffe och mjölk.
Haha egentligen är det samma sak bara de att mjölken inte är skummad.
Hmm, ska nog skaffa mig en mjölkskummare.
Finns ju sådanna maskiner för bara just det och jag menar vem behöver en espressomaskin om man enbart ska ha skummad mjölk?
Fast en rosa espressomaskin från Ascaso hade jag faktist inte tackat nej till.
Dom är ju sjukt juvliga att se på och sen samma stuk på massa bakmaskiner och sådant kul i köket.

Näää, jag stryker det där med att man inte behöver en espressomaskin :P haha
Retro pink lixom, så himla LOVELY!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!