Jag måste till Indiska!!!

Godmorgon förresten :)
Precis vatt ute och kissat Bella, hon va himla kissenödig för vovven ville ju inte kissa på kvällen.
Aja nu är det avklarat iallafall.
Så nu har jag roat mig med lite surfande på nätet och jag fann massa kuligt ju.

Bland annat denna söta toppen i lite Odd Molly anda.
299kr kostar den bara och söt som socker, måste seriöst ha!!!
Farligt att surfa såhär på morgon kvisten haha..

Sen måste jag bara visa denna söta tekanna med.
Har länge velat köpa en tekanna men inte kommit till skott, man kanske borde göra det nu.
Så himla söt, en elefant som tekanna.
Himla fiffig idé och roligare och sötare än dom vanliga tekannorna :)
Va inte dyr heller, 149kr bara.
Nä får bli en tripp till Indiska när pengarna rullar in igen :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!