Jag virkar som en tok hehe..

Jupp har faktist börjat virka och det är verkligen hur rogivande som helst.
Har redan gjort en grytlapp som ser ut som en prinsesstårta med rosen och allt.
Håller på med min andra nu :)
Kommer passa himla bra i mitt kök, ska även springa och shoppa lite på åhlens för jag hitta massa söta rosa saker till köket där.
Får ta mig en tur i veckan :)

Har inte skrivit så mycket nu på ett tag här men fick mig en chock hos läkaren och hade lite svårt att hantera det så va därför jag vatt så tyster ett tag.
Men ska försöka komma igång igen :)
Ville iallafall in och skriva vad jag har hittat för ny hobby iallafall hehe.
Lite roligt sådär :P
Ni ska få se bild på den färdiga grytlappen så fort jag kan få över bilden till datorn.
Är inte hemma just nu men kommer hem imon så då ska de nog gå bra :)
Kram på er så länge iallafall!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!