Mhhmm sovit väldigt gott :)

Va skönt att äntligen få sova bra ett par timmar.
Känner mig lite mer utvilad nu iallafall så ska väll orka med dagens aktiviteter :)
Ska strax slänga på mig mina gymkläder och ge mig ut i snön med Petra för att åka och gymma.
Det är verkligen fullt av snö ut och när jag öppna dörren va det massvis med snö vid min lilla hörna av igång.
Måste ha blåst in under natten och snöat rätt bra.
Blä för mer snö haha..
Iallafall, sen efter träningen ska jag in till stan snabbt och göra lite ärenden.
Bland annat köpa en födelsedags present till Petra, hon fyller ju år på lördag så då blir det fest.
Se om jag hittar något kul till mig själv att ha på mig.
Får nog bli lite utav en glam-rock look med svart, lite nitar och pärlor.
Lätt och snyggt och självklart en kavaj till så har vi en toppen outfit :)
Måste hämta mina uggisar hos mamma för det va jäklar va kall jag bli om fötterna.
Uggisar är fasen inte snyggt men ack så skönt :P

Himla snygg outfit på kim kardashian, något i denna stilen inför Petras fest blir toppen :P

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!