Party today :P

Yes idag fyller Petra år och det blir middag med italiensk mat, hennes favorit.
Jag har fixat min outfit nu så det kommer nog bli toppen.
Ska ha röda naglar och en kavaj com jag har pimpat lite iallafall.
Hela outfiten visar ja bild på senare när jag är klar :P

Min hand ser allt konstig ut idag, den är så svullen.
Kan bero på att jag har jävligt ont överallt och då blir jag så pluffsig.
Iallafall, satt och pimpa min kavaj med lite kedjor och sådan.
Blev riktigt snyggt faktist, tycker det är sjukt snyggt att ha lite detaljer vid axlarna.
En mode favorit som kommer stanna länge hos mig ;)

Vatt så seg dom här dagarna och haft fullt upp med träning och ärenden så inte orkat sätta mig vid datorn.
Så tänkte jag nu att näää MLI du får allt ta och skriva av dig lite :P
Det är som att prata med massa folk och berätta vad man har haft för sig och va man har på hjärtat.
Hur smart som helst :)
Nä att blogga är en himla bra sak så det borde fler människor göra :)
Nu blir det frukost och slöande lite, måste va pigg och kry inför the party lixom :P

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!