Gårdagen blev lyckad :)

Yes, det blev en lyckad middag och maten blev himla bra.
Vi åt fläskfilé med svampsås och en god ruccolasallad.
Till efterrätt blev det min hemmagjorda hallon/philadelfia glass som vi åt tillsammans med krossad mint choklad.
Himla mumsigt och den glassen innerhåller inte en massa socker utan är en nyttig variant på glass.
Passar perfekt att göra på sommaren om man inte vill trycka i sig en massa socker hihi.
Gud va jag längtar till sommaren nu.
Göra egen glass och ligga på stranden och mumsa i sig en massvis med iskall ananas.
Finns inget bättre än att bara ligga och steka på stranden.
Måste sola lite i solarium så jag blir brun, man känner sig så mycket fräshare då i denna vinter kyla.
Nä ska sluta babbala på men de ja ville komma fram till va att va en himla trevlig kväll och det va kul att få träffa Petras pojkvän.
Dom va allt söta ihop :) härligt med kärlek hehe!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!