Ingen magsjuka för mig nu TACK!

Det ser inte ljust ut vill jag lova men får hålla tummarna.
Idag kommer farfar ut och hälsar på med sån där actimel eller va fasen de heter.
Det skulle tydligen ha fungerat för han så får väll testa.
Till och med läkare har rekomenderat de för magsjuke perioden så ja, jag tänker allt ge det en chans.
Alla huskurer som finns nu tack :P
Har ej tid att va sjuk så är det bara, ska till tandläkaren imon med så det är viktigt att jag kommer dit.
Ska få ta av HELA min tandställning nu :D WOOOHOO!
Efterlängtat till max, guh vilket snyggt leende ja kommer ha!
Får allt ta en bild efter tror jag hehe, min kära mor skulle tydligen med och be om bild på för och efter för att enbart jävlas med mig.
Hon vill komma ihåg min troll-mun haha nä men ah de är en lång historia.
Jag hoppas seriöst att hon glömmer det så att de inte blir några sådanna bilder hehe.

Tydligen en himla bra sak för magen, värt att testa :)

Vad tycker ni? :)
Postat av: livsstilar.se

« livsstilar.se är en blogg-tävlingar skapare du kan vinna 5 500kr presentkort hos kicks, nya ipod nano 5g 8gb silver, 3 1000 kr presentkort hos nelly.se

över 10 nya tävlingar varje vecka

----------------------------

öppnings erbjudande:

skriv om oss på din blogg du får en länk med bild på vår hemmsida i ett år och få telenor kontant kort inkl 400 kr att ringa för

2010-01-27 @ 02:22:10
URL: http://livsstilar.se

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!