Mellandagsrea för vovven :)


( mn otroligt söta lilla fis bella, eller som jag kallar henne Bessi!)

Va på Huveröds på backaplan med bella i veckan och gjorde lite shopping för nu är ju hon naken igen.
Blev en söt lite jacka och en go polokofta så nu fryser hon inte.
Bella springer runt med sin kofta hela tiden, vet inte va det är med hon och koftor men hon har alltid gillat det.
Som hennes röd/blåa polokofta som hon hade innan, den vägra hon att ta av sig.
Dock blev den för liten så behövdes en större.
Så iallafall, det var mellandagsrea hos dom så ja hitta en mysig kofta för 108kr och jackan för 144kr.
Som hittat, 50% rea på mängder av kläder.
Brukar va svin dyrt med vovvekläder annars så där hade vi extra tur.
Fick ju köpa en dyr trimmer med som inte fans på rean.
Det roliga var att när jag kolla på elgigantens hemsida stod det att det skulle va rea men när jag väl kom dit va det det gamla priset på trimmen.
Dåligt tycker jag!
Då ska dom ju inte skriva att det är ett helt annat pris om det inte stämmer.
Aja i vilket fall som helst så funka den bra iallafall och det gick rellativt snabbt att raka henne.
Så om ni är ute efter billiga och snygga hundkläder nu så kan jag rekomendera att besöka Huvudröds på backaplan här i Göteborg eller shoppa på mellandagsrean på doggie.se.

Vad tycker ni? :)
Postat av: Ellen

Söt söt !

2010-01-04 @ 20:01:07
URL: http://attityds.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej, jag vill gärna tipsa om en bra hundkläder och hundaccessoarer webbutik;) på qpuppies.se kan du hitta praktiska hundtillbehör och hundkläder för små hundar http://www.qpuppies.se

2011-01-03 @ 16:54:35
URL: http://www.qpuppies.se

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!